Saturday, April 09, 2005

Arthur: 02/05 - 04/05


Arthur, the great, has left us this friday.
He died the day after I sold him to Zaza, which was also the day after his Rego was finished. A $250 investiment, this rusty mitsubishi magma kept me from walking to the corso and taking the bus to work uncountable times during the last couple of months.
It's the second time I taste such pain overhere, but at least This time the final expense was ten times less that with Lancelot (my first car): $200 against $2.000!
His body was taken by a free removal service after Zaza took the plates off and sepulted him in somebody's garage in Mosman.
Back to Sydney buses!

Arhur, o possante, nos deixou essa sexta.
Ele morreu um dia apos eu te-lo vendido pro Zaza, que foi tambem um dia depois da vistoria dele ter acabado. um investimento de $250, esse mitsubishi magma enferrujado me livrou de andar ate o corso incontaveis vezes nos ultimos 2 meses.
E a segunda vez que eu experimento essa dor aqui, mas pelo menos dessa vez o gasto no fim da contas foi de 10 vezes menor do que com o lancelot (meu primeiro carro): $200 contra 2.000!
Seu corpo Foi levado por um ferro velho apos Zaza te-lo sepultado e arrancado as placas na garagem de alguem em Mosman.
De volta ao Buzao!

No comments: