Tuesday, April 05, 2005

rolo o ultitimo dia quente do ano agora, eu acho, esse domindo parecia ate o verao do rio! agora ja volto a gelada realidade.. eu voltei a trampar todo dia de 9 as 5, que tortura isso pra 1 carioca.. mas ta valendo pq eu sei onde quero chega! eu tenho estado tao obsecado com essa historia de ir pra indo logo que nao paro de falar nisso pra todo mundo aqui e ja tem uma galera se animando de vir junto! ja vi que esse ano eu num vo sozinho..

We just had the last hot day of the year now, I guess, this sunday was like Rio's summer! It's back to the cold reality now... I'm working from 9 to 5 everyday again, it's rape for a carioca... that's alright though, I know where I wanna get! I've been acting so obsessed with indo thing that I keep saying it to everybody and There's already a bunch of people keen! It seems that I'm not going on my own this year...

No comments: