Monday, April 18, 2005

Virus

Fala galera,
meu laptop pego 1 virus desses.. eu achei que o cartao prepago da internet que tivesse acabado, mas descobri o problema quando levei ele prum internet cafe e contaminei a rede inteira! Todos os pc's pararam e a galera teve que ir embora, mo bronca.. pelo menos o cara de la e meu camarada e me deu uns toques sobre como consertar, ja que ele passaria a tarde consertando a rede dele.
de qq jeito por enquanto eu to sem internet no laptop, entaum num tem foto pra postar..
abracao!

Hey guys,
I got a virus on my laptop.. I thougth that the prepaid internet card was just expired, but ended up finding out the problem as I conected it to a lan house net and got the whole thing infected! All the computers had frozen and everybody had to leave, bugger.. at least the attendant is my mate and gave me some advice about how to get it fixed, since he was about to spend his afternoon fixing up his network.
Anyway, no internet on my laptop now, so no photos to post..
Cheers

No comments: